Text-align: Left; width: 800px; position:relative; margin:30px auto; padding: 0px 10px 10px; vertical-align: top; padding: 20px; background: none;

thatgamergirl.blogg.se

2015-08-05
11:52:00

Vegetarian?

Satt bara och slö bläddrade på fb, så dök denna bild upp.
Och jag vet inte varför, men tänkte "well, why not"
 
Såblire att åka ner idag och köpa en massa ingredienser till vegetarisk mat.
Och är det inte så jobbigt och dyrt så kanske jag fortsätter, får helt enkelt se.
 
Avstått innan pga tyckt det verkar väldigt dyrt och komplicerat,<<
Kommentar:
2015-08-05 @ 12:31:51

Hej! Jag har själv varit vegetarian i ett år nu och jag mår hur bra som helst. Tittade mina värden hos doktorn och allt såg bra ut. Det är inte så komplicerat som det verkar. Och faktum är att det är billigare än att äta kött, tro't eller ej! Min man käkar kött fortfarande (han har inga planer på att sluta) och jag kan säga att hans kött är dyrare än min vegetariska mat. Önskar dig lycka till! :-)


Svar: Åh det låter riktigt underbart.Haha min sambo är lika dan, ser ingen mening att sluta och det är "löjligt" att vara vegetarian. Jisses.
Men ska åka och handla snart så får jag se om jag ser någon pris skillnad, hade rätt svårt att hitta bra recept igår. Men låter verkligen motiverande att kunna vara vegetarian i 1 år. o:
thatgamergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: